Saturday, January 28, 2012

Many Cats, A Few Dogs and.....Geese in Istanbul, Turkey

There were so many cats in Istanbul. They were also surprisingly friendly! Most of them wanted to be petted.....and probably fed.

イスタンブルでのらねこがすごく大かったです。ほとんどのねこちゃんたちはなつこかったです、ちょとびっくりしました。



This dog almost ate the bread on the table. lol I guess it knew better than to eat it.

もうすこしでこの犬がテイブルに乗っるパンを食べるとこでした。でも‘やめとこう‘ と思ったみたいでした。
Mama cat and her kitten.
ねこおやこ。



This little guy was in a mosque! He was so cute and greeted everyone who came in!

このこはモスクの中にいました!人が入るたんびにコンチワ、て言っていました。

Oh yeah, I randomly found some geese outside that same mosque. The geese on the far left thought I was suspicious.

モスクのすぐ外に鵞鳥がいました。一番左かたの鵞鳥は私があやしいと思ってるみたいです。
(ーoー;)ええ、なぜ?

Best of friends

仲良しなわんちゃんたち。

 Can I take one, or three, home?

一匹か三匹もって帰ってもいいかな?  o(*v*)o




 Sitting at the outside cafe at the Dolmabahce Palace. I think we had warm laps.....

ドルマバセお城のカフェですわてたらねこちゃんが膝の上すわりたがっていました。私の膝の上にも一匹いました。












This puppy was really cute, but he was chasing after the cats.

この子犬はかわいいかったけど、ねこちゃんたちを追いかけていました。

First time I had actual proof that cats ran up trees......someone call the fire department. lol

初めてねこが木を上るのをみました。。。ほんとだたんだ。。。(o_o)!









No comments:

Post a Comment