Friday, February 10, 2012

Barcelona: The First Night

 Barcelona is a beautiful city! I felt happy and relaxed the moment we got into the taxi.

バルセロナは美しいまちです。空港でタクシーにのったとたんからとてもうれし気持ちとリラックスな気分をかんじました。


 These photos were taken on the first night we were in Barcelona. These are the streets around our hotel.

このポーストの中にある写真はついた日の夜にとりました。私たちのホテルのまわりの道とビルです。











 Dinner was of course Tapas! Lots of seafood!

夜ごはんはタパスでした。シーフードをいッぱい食べました!


 Octopus with seasoning.

たこと調味料。

Sangria!

サングリア!

It was only our first night in Barcelona, but already we were relaxed and enjoying what Barcelona had to offer.




No comments:

Post a Comment