Friday, March 9, 2012

Beautiful Yellow Cars at the Toyota Automobile Museum

There were a few cars that were yellow , yes, this is more gold than yellow but I decided to include it in this post.

黄色の車はすこしありました。この車は金色ですが、このポーストにいれることにしました。





Inside (one of) the Hispano Suza. It is covered in snake skin! First time for me to see snake skin covered seats in a car.

これはヒスパノ スーザーです。インテリヤはレザーでわなくへびでした!はじめて見ました。












 This Hispano Suza was black with gold trim, but I felt it should go with the other Hispano Suza.

この車は黄色でわないですけど、ふたつのヒスパノ スーザーはこのポーストにあったほうがいいかな、と思いました。


 It had a very simple interior and it was an open car. I think you have to climb over the door to get inside this one.

インテリヤはシンプルで赤いレザーでした。中に入るときにはドアの上をこえないとダメ見たいです。















I would put more car names on here, but as I mentioned in the previous post I am not good with car names. I do appreciate the beauty of these cars though. So much thought and time was put into these cars that I couldn't not post these photos. I hope you will have a chance to visit this museum! It was interesting to see how cars evolved over time.

車の名前とかはよくしらなくてごめんなさい。でもここにある車は素晴らしいすぎて写真をのせないことができませんでした。見ると時間をいいぱいいれてかんがいたのがわかります。ぜひこの博物館に行ってください。車がどうやって始まったから今の車までが見えます。



No comments:

Post a Comment